Tuesday, December 18, 2012

Jumala armastus


Jeremija 31:3 Issand ilmutas ennast mulle kaugelt: Ma olen sind armastanud igavese armastusega, seepärast jääb mu osadus sinuga. 

Selles kirjakohas ilmutas Jumal oma armastuse suurust oma rahva vastu prohvet Jeremijale. Jumal ütleb, et Ta on neid armastanud igavese armastusega. See armastus ei saa iial otsa. Nii armastab Jumal igat oma last ka tänapäeval. Jumal ilmutab oma igavest armastus ka meile. Meie osaks on see ainult ära tunda, kuidas ja mille kaudu Ta seda meile avaldab. Tema armastus on midagi nii suurt, et seda on inimliult raske mõista. Ta otsustas anda oma Poja, et meil võiks olla igavene elu (Jh 3:16). Jeesus otsustas loobuda oma taevasest olust ja tulla siia maa peale ning saama meie sarnaseks ja ohverdama oma elu siin, taludes tohutuid pinu ja pilget ning naeru (Fl 2:5-8). Tema armastusest ei suuda meid lahutada keegi ega miski (Rm 8:31.39).




Kuidas mina olen kogenud seda suurt ja imelist armastust?
1. Nähes seda, millise imelise maailma on loonud Jumal, et siin elades võiks nautida seda elu, mille Ta on mulle andud.
2. Läbi oma Sõna ehk siis Piibli kaudu.
3. Kogedes seda, kuidas Jumal mind justkui kallistaks.
4. Läbi teiste inimeste..

Üks erilisemaid kogemusi oli alles hiljuti.
Too päev oli minu jaoks väga raske, kuna olin rängalt patustanud. Tundsin end väga halvasti - kõik tundus mõttetu ja ma ei näinud endal enam mingit väärtust. Lisaks kogesin, kuidas olin selle teoga Jeesusele haiget teinud. Nii valus oli seda kogeda, sest olin ju haiget teinud kellelegi, kellest väga hoolin, mitte mingile suvalisele tüübile.  Suutsin end nii palju  koguda, et saatsin mõnele sõbrale sõnumi, et nad palvetaks mu eest. Hiljem tahtsi neist üks minuga kokku saada ja mulle midagi anda. Selleks osutus üks armas mänguasi, milles nägin Jumala kõnetust selle kohta, et Ta on ikka minuga ja armastab mind endiselt. Nüüd vaadates tuleb mulle meelde see eriline hetk, kus sain selle sõnumi Jumalalt.  Kuigi Tema armastuse suurust on raske mõista tean, et see on nii. Pean vaid uskuma.

Igaüks meist kogeb Jumala armastaust erinevalt. Mina ei saa öelda, et ainult nii saab seda kogeda nagu mina olen kogenud. 
Palun, et sa mõtleksid sellele, kuidas sa oled Jumala armstust kogenud. Usun, et Ta on seda teinud.

Sirvides meie armast pruuni vaimulike laulude laulikut, leidsin ühe mõtlemapaneva laulu. See kõneleb minu arvates hästi sellest, milline on Jumala armastus.
Selle pealkiri on "Armastus iial ei väsi"
Selles on järgnevad sõnad: Armastus iial ei väsi, nõrkeja temalt saab toe. Ikka tal avatud käsi, ikka tal sõna on soe. Anda ja jagada ihkab, ennast ta säästa ei saa. Armastus pattu küll vihkab, patust ent armastab ta. Armastus sinna toob taeva, kuhu saab asuda ta. Vähendab valu ja vaeva. kauniks teeb valudemaa. Kui keegi südame suleb, armastus võtmeks siis on. Kuhu ta iganes tuleb, seal voogab küllus ja õnn. Andeks ta anda kõik suudab, vaenu ta kanda ei saa. Põlguse sõpruseks muudab, vaenlastki õnnistab ta. Armastus südameid liidab, temas on vennalik meel. Ükspäinis Jumalat kiidab, enesest vaikib ta keel. 

Ole väga õnnistatud!
Tea, et Jumal armastab sind ja tahab sule parimat!

1 comment:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    ReplyDelete