Saturday, March 16, 2013

Elu rõõmud ja mured

Tervitus teile, kes te mu blogi loete! 
Osad on kindlasti pikalt oodanud, millal ma midagi jälle kirja panen. Olen ise ka juba mitu korda mõelnud,et peaks siia midagi kirjutama, sest vahepeal on nii mõndagi juhtunud.

Panen kirja siis mõned olulisemad sündmused:
  • Jõulud meie imearmsate noortega - meil oli plaanitud jõulude tähistamiseks selline pidulik noortekas, kus on head jõulutoidud ja pidulik riietus. Kaunistasime ka ühe ruumi meie uues kirikus ilusasti ära. Meil oli isegi väike kuuseke. See oli väga mõnus aeg koos sõpradega. Nautisime üksteise seltskonda ja head toitu.
  • Minu käik Põlvasse - sain näha oma uut väikest õelast, kelle sünd oli suureks üllatuseks. Siis oli ta juba kahenädalane. Ta oli nii armas, et ma istusin lihtsalt ja vaatasin, kuidas ta magas. See tunne oli nii kirjeldamatu, et ei saa sõnadesse panna. 
  • Minu käik maale vanemate juurde. - hea oli üle tüki aja maal olla. Samal ajal oli ka mul palju mida selgeks mõelda ja Jumalalt  juhatust küsida. Seal oli hea  ja rahulik. Samas oli see raske, sest ma ei tahtnud selle teemaga tegeleda. Jumalale tänu, et see on nüüd lahenenud, mis mulle siis muret tekitas.
  • Aastavahetus meie taaskord ägedate noortega - taaskord üks hea võimalus olla koos s'pradega ja nautida head toitu ja veel paremat seltskonda. Mina olin aasta viimasel päeval tööl jõudsin just aastavahetuse teenistuse alguses töölt. eale teenistust läksime Carla juurde, kus tema ema oli meile imehead toitu valmistanud. Olime seal mõned tunnid. Siis liikusime minu juurde, kus mängisime ja vatasime aastavahetuse ilutulestikku, mis oli suht võimas. Mingi aeg liikusime osadega kesklinna poole, sest ma pidin tööle minema 1. jaanuaril ja otsustasin Riina juures need mõned tunnid magada, mis olid jäänud magamseks. 
  • Kolgata noorte talvelaager - toimus jaanuari alguses. Sain selleks ajaks endale uhkuse nii, et sinna minekuga ei tekkinud probleeme. See on taaskord imeline näide Jumala juhatusest. Mul sai just pool aastat täis. Varem polnud mul õigust puhkust saada. Laagris oli hästi tore. Mul oli seekord ka vastutav roll. Olin grupijuht. pidin juhatama grupiaegu ja juhtima tiimi mängudes ja ka omavahelist suhtlust edendama. Algul oli raske, sest ma pole selline juhtija tüüp. Lõpuks sujus kõik hästi. Võitsime oma tiimiga isegi kaks võistlust. Esimene oli see, kus pidime oma tiimi nimelooma tegema. Meie tiimi nimi oli Kotkad ja mind tehti WC-paberi abil kotkaks. Teine võit tuli lühinäidendi eest, mis meie tiim tegi. 
  • Reis Rootsi - käisime seal neljakesi. Mina, Riina, Annika ja Jaanus. See oli huvitav kogemus, sest mina polnud varem Rootsis käinud. 
  • Erinevad koosolekud ja olengud seoses noortetöö ja lastetööga Viljandis - ea iganädalaselt on olnud aktiivid, kus oleme arutanu, mida noortekatel teha. Nüüd on meil noortekad igal laupäeval va kord kuus, kus on vaba laupäev. Hiljuti oli ka selline suurem lastetöö koosolek, kus sai natuke mõtteid jagatud, kuidas mingeid asju teha ja, mida lastele ülestõusmispühadel teha. Seoses lastetööga tuli mu ka teha lõpuks ära otsus, mida ma ei tahtnud kaua teha. Teadsin, et Jumal on mulle selle andnud, kuid puiklesin selle vastutuse eest kõrvale. Kuigi ma täpselt ei tea, kuidas see olema saab, kuid usun, et selleski on Jumal minu kõrval. Kui Tema kutsub, siis Ta ka varustab.
Lisaks on minu elus toimunud suur muutus, mis lõi kõik minu enda plaanid segamini. Usun, et paljud teist on FB vahendusel sellest teada saanud. Igatahes see muutus on see, et mul on nüüd oma noormees. See tuli mullegi suure üllatusena, sest ma poleks seda iial osanud sel viisil oodata. Asjad toimusid väga kiiresti. Uskumatu on ka see, kuidas Jumal on kinnitanud ka selle suhte õigsust Tema ees. Samas on mul vahel väga raske, sest see toob esile mingid hirmud ja juhtumised minevikust. Kuid tean, et koos Jumalaga saavad need korda. Pean Teda lihtsalt usaldama. 

See on siis lühidalt see, mis minu elus neil vahepealsetel kuudel toimunud on. Kui on küsimusi võib alati kirjutada või helistada.

Olge väga hoitud ja õnnistatud! 
Jumal armastab teid väga!
:)

1 comment:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    ReplyDelete